Kutatás, felmérés, adatgyüjtés

A felelősségteljes döntések meghozatalához megalapozott információk szükségesek. Ezeket csak tudatos gyűjtéssel, célirányosan lehet beszerezni, és elemezni.

 Az általunk vállalt kutatások kisebb léptékű, speciális adatgyűjtések mind szekunder, mind primer formában.

  • ügyfél elégedettségi vizsgálatok
  • belső elégedettség vizsgálatok
  • konkurencia elemzés
  • új termék/szolgáltatás bevezetését megelőző piaci kutatások
  • adatgyűjtés, elemzés

Vállaljuk:

  • kutatási téma pontos meghatározását
  • módszertan kiválasztását
  • a kutatás lebonyolítását
  • adatok elemzését
  • komplett összegző tanulmány elkészítését
  • az eredmények prezentálását
  • javaslatok megfogalmazását

Segítünk abban is, hogy az eredményekből mi következik, milyen lépéseket kell tennie, hogy sikeresen építse be a kutatás következtetéseit a mindennapokba.

Az adatokból információkat képezünk, és meghatározzuk a következő teendők sorrendjét is.

Részletekért hívjon, vagy írjon!

Ajánlat kérés

Amennyiben úgy gondolja, mi vagyunk a megoldás a marketing problémájára, keressen minket bátran. 

Telefon: +36 30 9224 326

Online ajánlat kérés:

Ajánlatkérés

Copyright © 2019 Argumentum-Mix Kft. Minden jog fenntartva. Fejlesztés: SEETHALER