Ha Ön már sokszor találkozott a marketinggel, fenntartásai, vagy éppen rossz tapasztalatai vannak, keressen bennünket, az első 1 órai tanácsadás ingyenes.

Kérem, nézzék meg szolgáltatásaink körét.

A publikácóim kifejezésre kattintva megtekintheti megjelent cikkeim, jegyzeteim és szakkönyveim listáját.
Észrevételeit, jelentkezését, érdeklődését várjuk.

Bohnné Keleti Katalin

Bohnné Keleti Katalin

Bohnné Keleti Katalin

Bohnné Keleti Katalin közgazdász, az Argumentum Kft. ügyvezető igazgatója, bejegyzett igazságügyi szakértő.

1987 óta tanít különféle felsőoktatási intézményekben, ill. tanfolyamokon.

Az évek során több szakkönyv, tankönyv és jegyzet szerzője, szerkesztője, vagy szaklektora. Több, mint 100 szakmai publikációt jegyzett.

Kiemelt témája az ügyfélkapcsolatok, elégedettség kérdése.

1992 január 1. óta a tevékenységet az Argumentum Kft. ügyvezetőjeként végzi.

Az Argumentum Kft. fő tevékenységei: a képzés, tanácsadás és kutatás, elsősorban ügyfél-elégedettségi vizsgálatok elvégzése. Ezen tapasztalatai alapján írta meg 2005-ben megjelentetett könyvét, az „Elégedett az ügyfél?” címűt.   Ezt 2011-ben az „Egy nyelven az ügyféllel” ügyfélkommunikációs kapcsos könyv követte, majd a 2017. évben a szintén nagyon gyakorlati Piackutatás egyszerűen – kis-és középvállalkozásoknak című kötet. (Ez utóbbi kötetet a Széchenyi István Egyetem a kötelező tananyagok közé sorolta)

Az évek során szakmai tevékenységét nemcsak a piaci keretek között végezte, de mindenkor aktív részese volt a marketing oktatási, képzési piacnak és a szakmai érdekképviseleteknek is.

Oktatási szakértőként a marketing mellett az ügyfélszolgálati szakmák oktatási tematikájának felépítésében is aktívan részt vett.

Jelenleg az IBS-en oktat marketing kutatást.

Alapító tagja volt a Magyar Marketing Szövetségnek, ahol több éven keresztül elnökségi tag, és 2001-2008 között főtitkár is volt.

2011 óta igazságügyi szakértő is.

Copyright © 2019 Argumentum-Mix Kft. Minden jog fenntartva. Fejlesztés: SEETHALER