Bohnné Keleti Katalin – publikációs lista

1. A termékvezetés lehetőségei; Marketing-Piackutatás; 1979/3
2. Reklám a sportban és környékén; Marketing-Piackutatás; 1984/2
3. A reklámkerettel való gazdálkodás problémái; Marketing-Piackutatás; 1984/5
4. Tudunk gyerekül?; Propaganda-Reklám; 1985/2
5. A vásárok jelentősége a vállalati marketingben; Marketing; 1985/4
6. Az új műkereskedelmi galériák bevezető reklámja; Marketing; 1986/6 7. A lemezreklámokról; Marketing; 1987/2
8. A kongresszusi turizmus; Marketing; 1987/4
9. Névválasztás:reklám,vagy ellenreklám; Marketing; 1988/3
10. Fotoszolgáltatások reklámja; Marketing; 1988/5
11. Speciális reklámlehetőségek; Marketing; 1989/3
12. Bankreklám 1989. Magyarország; Marketing; 1989/3
13. Antireklám és hatás; Marketing; 1989/6
14. A szépség ígérete; Marketing; 1990/1
15. A sajtóhirdetésekről; Marketing; 1990/5
16. Tanuljunk könnyen, gyorsan nyelveket?; Marketing; 1990/2
17. Jól látunk?; Marketing; 1990/3
18. Vásár magánvállalkozásban; Marketing; 1991/5
19. Az arculat szerepe; Marketing; 1992/4
20. Reklámkritikai sorozat (10 rész); Aktuell; 1992.
21. Tűzre,vízre vigyázzatok!; Marketing; 1993/1
22. Az oktatási piac reklámja; Marketing; 1993/4
23. Autó: kínálat; Marketing Világ; 1993/3
24. Marketing a kisvállalkozásokban; Cégvezetés; 1994/9.
25. Tanácsadó, vagy alkalmazott?; Cégvezetés; 1995/10
26. Új termék a piacon; Cégvezetés; 1996/2
27. Mit és hogyan csomagoljunk?; Packaging; 1996. 6.
28. A szaklapok szerepe a sikeres és hatékony reklámtevékenységben; Packaking; 1996. 6.
29. Kis ajándékok, nagy barátságok; Cégvezetés; 1997/11
30-43. Marketing sorozat a Világggazdaság Menedzser Kalauz mellékletében; 1997.12.-1999.06. hó
    - A gyártó kövesse a vevő logikáját; 1997.12.12.
    - Rajzolt és színezett cégarculat; 1997.12.19.
    - A szolgáltatást is el kell adni; 1998.01.30.
    - Hogyan tegyük lojálissá a vevőt?; 1998.01.30.
    - Hogyan válasszunk tanácsadót? I-II.; 1998.02.13., 02.20.
    - Környezeti információk, kutatás; 1998.03.06.
    - Az értékesítést meg kell szervezni; 1998.03.13.
    - Tévhitek az "elvarázsolt" marketingről;
    - Továbblépés = továbbképzés?; 1998.03.20.
    - A vételár és a minőség kapcsolata; 1998.03.27.
    - Küzdeni, vagy kiegyezni?;
    - Árkedvezmények, árengedmények; 1998.04.10.
    - Piackuatás; 1999.06. hó
44. Heródes, az első piackutató; PR Herald; 1998.10.
45. A minőség szerepe a vásárlási döntésekben; Magyar Minőség; 1999.
46.Az arculat szerepe a reklámok sikerében; Marketing; 1999. 4.
47.- 48. Motiváció és elégedettség a vevő viselkedésében; Reklámgazdaság; 1999. 3. szám
A cikk másodközlése: Magyar Minőség; 1999.5. sz.
49-51. A vevők és elégedettségük - sorozat; Mai Piac; 2000.7. - 2000. 9. sz.
52. Tanácsadás a piaci szférában; Reklámgazdaság; 2001. 3 szám
53. Az ügyfélkapcsolatok, az üzleti élet nagy tartalékai; CEO Magazin; 2002. 2. sz.
54. Értékesítési stratégiák a pékek számára; Pékmester; 2003. 11. sz.
55. Sikeres marketing; Health and Beauty; 2007. 4.
56. Vásárlói lojalitás; the line; 2008. 2 szám
57. Arculat az üzletben; Health and Beauty; 2008. 2.
58. Győzni mindenáron; Tan biz; 2009. 3.
59. A marketinges szemével, www.akontroll.hu 2010 január
60. A kommunikáció csodája és terhei, the line, 2010/1.sz.
61. Iránytű az élelmiszervásárlásban, the line, 2010/2. sz.
62. Férfi és női szerepek a marketingkommunikációban, the line, 2010/3.
63. Mennyit ér egy ügyfél? – Cégmenedzselés, 2016. január
64. Álmodozás, tervezés, stratégia – Cégmenedzselés, 2016. február
65. Elemezzük a konkurenseket – Cégmenedzselés, 2016. március
66. Olcsó, vagy drága? – Cégmenedzselés, 2016. április
67. Pozicionálás – Cégmenedzselés, 2016. május
68. A fogyasztói döntések "fekete doboza" - Cégmenedzselés, 2016. június
69. Beszélj, hogy megértsenek - Cégmenedzselés, 2016. július-augusztus
70. Marketing és/vagy értékesítés? - Cégmenedzselés 2016. szeptember
71. Személyes tárgyalás és aktív figyelés - Cégmenedzselés, 2016. október

Jegyzetek, tananyagok:

1. A marketing rendszere-oktatási segédanyag
Kereskedelmi és Idegenforgalmi Továbbképző Kft. 1992.
2. A marketing rendszere - jegyzet
Pénzügyi és Számviteli Főiskola 1992.
3. Szolgáltatásmarketing (Dr. Horváth Ilonával közösen) - jegyzet
Pénzügyi és Számviteli Főiskola 1993.
4. Marketingkommunikáció - oktatási segédanyag
Pénzügyi és Számviteli Főiskola 1994.
5. PR munkatárs szakképzés - távoktatási tananyag - Marketing Modul
Kodolányi János Szakközépiskola 1999.
6. PR szakreferens szakképzés - távoktatási tananyag - Marketing modul
Kodolányi János Középiskola 2003.
7. Ügyfélszolgálati ismeretek - tankönyvpótló jegyzet - szerzőtársakkal -
Humán Erőforrás Alapítvány - 2003.
8. Call Center ismeretek - tankönyvpótló jegyzet - szakmai és pedagógiai lektor
Humán Erőforrás Alapítvány 2003.
9. Szolgáltatásmarketing jegyzet (egyes fejezetek)
Nyugat - Magyarországi Egyetem, 2005.
10. NSZFI - TÁMOP 2.2.1.-08/1-2008-002 program keretében tartalomfejlesztés szakértőként
      Üzleti adminisztrációs szakfeladatok ellátása 2003.
      Idegen nyelvű rendezvényszervezés modulokban
   Letölthető jegyzetek írása az alábbi modulokhoz:
      013 A kommunikáció szerepe
      015 Üzleti kultúra
      016 Üzleti tárgyalások
      017 Ügyfélszolgálat, konfliktuskezelés

Szakkönyvek:

1. CRM - Ügyfélkapcsolati menedzsment - kapcsos könyv, szerzőtársakkal
Management Kiadó 2002.
2. Elégedett az ügyfél? (Az ügyfél - elégedettség elméleti és gyakorlati alapjai)
PublicPress Kiadó 2005.
3. Minőség - kapcsos könyv -8.2. fejezet
RAABE Kiadó 2005.
4. Magánpraxis kézikönyv 3.
Marketing, reklám, pr
Novartis Kiadó 2005.
5. Az ügyfél elégedettség mérésről - fejezetek a Minőségbiztosítás című kötethez
RAABE Kiadó 2006.
6. Az elégedett ügyfélkör haszna, és az Ügyfélszolgálatról
fejezetek az ISO kézikönyvhöz
Dashöfer Kiadó 2006-2007.
7. Best of Marketing - CD -előadás anyag és szerkesztés 2007.
8. Marketing nélkül nem megy! - szakkönyv, szerzőtáarsakkal
Magyar Marketing Szövetség 2009.
9. Cégvezetés és marketing az e-korban -szakkönyv, szerzőtársakkal- Magyar Marketing Szövetség, 2010.
10. Menedzsment Tanácsadási Kézikönyv - szakkönyv, szerzőtársakkal - Akadémiai Kiadó 2010.
11. Egy nyelven az ügyféllel - kapcsos könyv - Argumentum Kft. 2011.
12. Marketing I. Marketing alapismeretek -tankönyv a szakközépiskolák 13. osztálya számára-Nemzedékek Tudása Kiadó, 2013.
13. Marketing II. Marketingkommunikáció - tankönyv a szakközépiskolák 14. osztálya számára - Nemzedékek Tudása Kiadó, 2014.

14. Változó fogyasztó a változó világban - VII. Tanácsadói konferencia (2014. október 30.) tanulmánykötetete, ami az alábbi web felületen érhető el:
http://www.bkik.hu/Kamarai-hirek-1/9409-VII-Orszagos-Tanacsadoi-Konferencia-Innovacio-novekedes-fenntarthatosag