Kutatás, felmérés, adatgyüjtés
A felelősségteljes döntések meghozatalához megalapozott információk szükségesek. Ezeket csak tudatos gyűjtéssel, célirányosan lehet beszerezni, és elemezni.
Az általunk vállalt kutatások kisebb léptékű, speciális adatgyűjtések mind szekunder, mind primer formában.
- ügyfél elégedettségi vizsgálatok
- belső elégedettség vizsgálatok
- konkurencia elemzés
- új termék/szolgáltatás bevezetését megelőző piaci kutatások
- adatgyűjtés, elemzés
Vállaljuk:
- kutatási téma pontos meghatározását
- módszertan kiválasztását
- a kutatás lebonyolítását
- adatok elemzését
- komplett összegző tanulmány elkészítését
- az eredmények prezentálását
- javaslatok megfogalmazását
Segítünk abban is, hogy az eredményekből mi következik, milyen lépéseket kell tennie, hogy sikeresen építse be a kutatás következtetéseit a mindennapokba.
Az adatokból információkat képezünk, és meghatározzuk a következő teendők sorrendjét is.
Részletekért hívjon, vagy írjon!