Ügyfélkapcsolatok/elégedettség 2 napos képzés

A siker egyik kulcsa a megfelelő ügyfélkapcsolatokban, ügyfélmegtartásban, az ügyfelek elégedettségének elérésben rejlik.

Sokkal sikeresebb lesz tréningünk után az alábbi területeken:

  •  A résztvevők képesek lesznek biztonságosan kezelni az ügyfélkapcsolati kérdéseket.
  • Bemutatjuk az ügyfélkapcsolatban szükséges és sikeres viselkedésmintákat
  •  Képes lesz felismerni az egyes ügyfelekben rejlő tartalékokat.
  • A saját tapasztalataik alapján részletesen össze tudják állítani azokat a szempontokat, amelyek a saját ügyfélkörük elégedettségét javítják.
  • Megtanítunk egy olyan speciális szemlélet, amely képessé tesz az ügyfelek igényeinek,
    elvárásainak megértésére, az ügyfelek helyzetének figyelembe vételére.

Minden olyan cég számára javasoljuk mérettől függetlenül, aki kisebb befektetéssel nagyobb eredményre szeretne szert tenni.

Díj: 500.000.-Ft+áfa