Tanácsadás

Mindenki kerül/ kerülhet olyan helyzetbe, amikor a felmerülő kérdések megoldásához szakember segítségére van szükség.
A gazdasági életben ez a szakértő, tanácsadó bevonását jelenti, olyat, aki a szakterület mélyebb és áttekintő ismeretében segít megalkotni a vezetői döntéseket, és korrigálni a folyamatokat akár menet közben is, hogy a pontosan meghatározott végeredményt elérje. A marketing tanácsadás cégünk fő profilja, sok nagy és közepes vállalat számára nyújtottunk eddigi munkánk során segítséget 

 A tanácsadás formája lehet: eseti , vagy folyamatos.

 Marketing tanácsadás 

A marketing tanácsadás célja a piaci helyzet jobb kihasználása, törekvés az optimumra.

Az Argumentum Kft. marketing tanácsadása egyrészről áll egy helyzetelemzésből, a feladatok meghatározásából és a célhoz vezető út mérföldköveinek kijelöléséből.
Először mindig az alapkérdéseket kell megválaszolni: Ki vagyok, hol vagyok, milyen vagyok és melyek a lehetőségeim? 

 Marketing tanácsadás módszerünk 

Külső-belső elemzés, figyelembe véve a cég céljait, lehetőségeit és a piac fejlődését. A beszerzett információk szakértői-kreatív elemzése, új megoldások kifejlesztése.
Marketing tanácsadásunk eredménye: komplex, javaslatokkal kiegészített elemzést készítünk, melyben a kívánt cél érdekében optimális és követhető stratégiát is jelent. Az elemzés végén egy olyan áttekintő kép készül el, amely nemcsak azt mutatja meg, hogy a cégnek ma melyek a legfőbb jellemzői, hanem az időbeli lehetőségeket és a hozzájuk, kihasználásukhoz vezető útra is ad ötleteket. 

 Kinek ajánljuk, kinek előnyös? 

  • Bármely cégvezetőnek, aki egy adott kérdésben külső szakértő véleményét is hallani kívánja.

A díjazás alapja: óradíj, ill. hosszabb távú együttműködés esetén projekt díj. Ezek meghatározása mindenkor egyedileg történik.

Ajánlat kérés

 Stratégiai tanácsadás (helyzetelemzés, problémafeltárás) 

 A cég, a piac és a konkurencia ismeretében segítünk a következő évek stratégiai tervének elkészítésében, a megoldásra váró problémák azonosításában, a célok pontos meghatározásában. 

 Kinek ajánljuk, kinek előnyös? 

  •  Minden olyan cégvezetőnek, aki hosszabb távra tervez, és ezt komolyan, megalapozottan kívánja tenni.


A díjazás alapja: óradíj, ill. hosszabb távú együttműködés esetén projekt díj. Ezek meghatározása mindenkor egyedileg történik.


Ajánlat kérés