Kutatás

A kutatás mindig ügyfélkapcsolat erősítés és reklám is, így sokszoros pótlólagos eredménye van.

Miért van szükség kutatásokra?

Minden döntést, tervezést alaposan meg kell fontolni, meg kell alapozni. Ehhez segítenek a különféle kutatások, adatgyűjtések. 

A cégek számára sok belső és külső adat rendelkezése áll, amelyekből – saját tapasztalataikkal kiegészítve – tudnak tervezni, következtetéseket levonni. Mégis vannak helyzetek, amikor szükség lehet/van külső szakértő bevonására.

Mikor érdemes Önnek kutatást kezdeményeznie?

  • ha új terméket/szolgáltatást vezet be
  • ha új piacon kíván megjelenni
  • ha fejlesztésről/beruházásról dönt
  • ha kíváncsi ügyfelei, partnerei véleményére, tapasztalatára
  • ha kíváncsi ügyfelei elégedettségére
  • ha munkatársai felkészültségét, lojalitását kívánja megismerni
  • ha versenytársai viselkedése érdekli
  • ha …. a sor még hosszan folytatható, de a legfontosabb:

    ha Önnek olyan kérdése van, amelyre egyedül nem találja a választ.

Az Argumentum Kft. több mint 20 éve végez kutatásokat különféle módszerekkel. Tapasztalatainkat Önnek is szívesen bemutatjuk, akár egyéni kutatási megoldásokban, akár standard szolgáltatásainkban. 

 „Gyors csomag” 

  •  2 óra konzultáció – a legfőbb megoldásra váró kérdés meghatározása
  • 50 fős telefonos megkérdezés
  • a megkérdezés eredményeinek összefoglalása, értelmezés
  • 1 óra záró konzultáció – mi következik az eredményekből? – tanácsadás a továbblépésre, változtatásra


Kinek ajánljuk, kinek előnyös? 

  •  Akinek gyors, „tesztszerű” információkra van szüksége valamely
    témában, vagy ügyfélszegmensnél.
              

Díj: 280.000.-Ft+áfa



 „Átfogó csomag” 

  •  2 óra konzultáció – a legfőbb megoldásra váró kérdés meghatározása
  • 200 fős minta megkérdezése
  • összegzés, elemzés elkészítése
  • 2 óra konzultáció – értelmezés
  • 2 óra stratégiai tanácsadás


Kinek ajánljuk, kinek előnyös?
 

  •  Aki több szegmensben is kíván információkat gyűjteni
  • Hosszabb távon tervez
  • Nagy konkurenciája van
  • Előnyben részesíti az egyedit az általánossal szemben


Díj: 880.000.-Ft+áfa



 „Prémium csomag” 

  •  teljes átvilágítás- 100 kérdéses teszttel
  • kutatás – a legfőbb kérdések témájában, egyedileg meghatározott módszertannal
  • eredmények összegzése
  • konzultáció, folyamatos tanácsadói együttműködés


Kinek jó, kinek ajánljuk? 

  •  Aki már eljutott egy szintre, és a továbblépéshez egy kívülálló, objektív
    szemponttal és emberrel is.

Díj: megállapodás szerint 


Ajánlat kérés


Fókuszcsoportos megkérdezés

  •  8-12 fős csoportok megszervezése – megállapodás szerinti körben 
  • a csoportbeszélgetések levezetése, moderálás
  • az eredmények összegzése, értékelés

Kinek jó, kinek ajánljuk? 

  •  Aki egy speciális kérdést kíván feltenni, jól meghatározható célközönségnek,
    és gyorsan akar válaszokat és szubjektív véleményeket is kapni.


Díj: 150.000.-Ft+áfa/csoport – 280.000.-Ft+áfa/csoport


(A díj függ attól, hogy a helyszínt, ellátást, ajándékot ki biztosítja.) 


Ajánlat kérés


 Mistery shopping – próbavásárlás 

  • szükséges szituációk kidolgozása
  • lebonyolítók /shopperek felkészítése
  • értékelési szempontrendszer kidolgozása
  • lebonyolítás
  • összegzés, értékelés

Kinek jó, kinek ajánljuk? 

  •  Aki elsősorban munkatársait kívánja ellenőrizni, tesztelni, hogy az általa megkívánt elvárásokat a kollegák mennyire teljesítik, ill. a szükséges új információkat képesek-e a vevők/ügyfelek számára közvetíteni.


Díj: egyedi megállapodás szerint, a konkrét feladat ismeretében
 


Ajánlat kérés