Képzés - tréningek 1, ill. 2 naposak

Az életen át tartó tanulás nemcsak hangzatos szlogen, de a mindennapi élet szigorú parancsa is.
Ennek megfelelően képezze magát, munkatársait, hogy mindenkor naprakészek legyenek.

A tréningek mindig egyedi tematikával épülnek fel, a példák a megrendelő helyzetére vonatkozóak. Ezt előzetes egyeztetéssel, felméréssel érjük el. Valamennyi tréninget követően rövid összegzést készítünk a tapasztalatokról a cég vezetése számára. 

Cél: Valós, gyakorlati, azonnal használható tudás megszerzése.
Időpont: Egyéni megrendelés alapján egyeztetéssel. 
Időtartam: A tréningek egész naposak, 8.00 -16.00  optimális létszám 8-16 fő. 
Helyszín: a megrendelő telephelye, vagy egyéb a megrendelő által biztosított nyugodt és csendes helység, ahol a résztvevők le tudnak ülni kényelmesen és tudnak jegyzetelni.
Díj: 

  • 1 napos tréning esetén (amely az előzetes felkészítést és záró összegzést is tartalmazza, valamint az egyedi munkafüzetet) 280.000.-Ft+áfa
  • 2 napos képzés esetén: 500.000.-Ft+áfa

 Marketing alapok 

Cél: Azon ismeretek és egyéb eszközök bemutatása, amelyek a piaci sikerhez segíthetik a cégeket.

Elsősorban mikro- és kisvállalatok számára ajánljuk.
A legtöbb kisvállalatot egy saját területén kiváló szakmai kvalitással rendelkező ember alapította, de a marketing ismeretek és a szakmai kiválóság két külön dolog. Hosszútávon csak akkor lesz a cég sikeres, ha a marketing alapismereteivel is tisztában van, különben csak saját munkája rabja lesz, és a konkurencia leelőzi. A növekedés, az alkalmazottak és a piac ismerete és a saját egyediség a fejlődés és a siker kulcsa. 




Marketing stratégia

Elsősorban a cég közép-és felső vezetése részére ajánljuk.
Interaktív tréning, ahol a résztvevők nemcsak megismerkednek a stratégia tervezés lehetőségeivel és lépéseivel, de el is készíthetik/készítik a saját stratégiájukat.



Ügyfélkapcsolatok/elégedettség 

A siker egyik kulcsa a megfelelő ügyfélkapcsolatokban, ügyfélmegtartásban, az ügyfelek elégedettségének elérésben rejlik.

Sokkal sikeresebb lesz tréningünk után az alábbi területeken:

  •  A résztvevők képesek lesznek biztonságosan kezelni az ügyfélkapcsolati kérdéseket.
  • Bemutatjuk az ügyfélkapcsolatban szükséges és sikeres viselkedésmintákat
  •  Képes lesz felismerni az egyes ügyfelekben rejlő tartalékokat.
  • A saját tapasztalataik alapján részletesen össze tudják állítani azokat a szempontokat, amelyek a saját ügyfélkörük elégedettségét javítják.
  • Megtanítunk egy olyan speciális szemlélet, amely képessé tesz az ügyfelek igényeinek,
    elvárásainak megértésére, az ügyfelek helyzetének figyelembe vételére.

Minden olyan cég számára javasoljuk mérettől függetlenül, aki kisebb befektetéssel nagyobb eredményre szeretne szert tenni.



Ügyfélkommunikáció 

Valamennyi helyzetben, amikor ügyfeleinkkel találkozunk, kommunikálunk.
Ennek szintje és minősége alapvetően meghatározza az ügyfelek elégedettségét, hűségét.
A tréning során végigvesszük a lehetséges kommunikációs helyzeteket és konkrét példákon,
feladatokon keresztül javítjuk, bővítjük a meglévő gyakorlatot.
A munka során mindenkor szem előtt tartjuk a cég arculatát,
filozófiáját, a megfelelő cégképviseletet az ügyfélkommunikácó során.



Írásos ügyfélkommunikáció 

Külső-belső ügyféllevelezés elemzése, tipikus hibák kiszűrése,
a korszerű írásos kommunikáció begyakorlása.
Javasolt és nem tanácsolt kifejezések és mondatszerkesztések kialakítása.



Személyes ügyfélkommunikáció

A face to face kommunikáció sajátosságai, az abból fakadó előnyök és kockázatok megismerése.
Helyzetgyakorlatok, példák.



Telefonos ügyfélkommunikáció

A telefon „felerősíti” a hibákat. Az ügyeket egyre gyakrabban intézzük telefonon keresztül. -
Az érthetőség, egyértelműség, a gyorsaság és még sok minden egyéb tényező befolyásolja a telefonos kommunikáció sikerét. Mindezekről beszélünk és gyakorlunk.