Elégedettség

Az elégedettség nem egzakt fogalom. Mérhető, de térben, időben és cégenként, vevőcsoportonként változik. 

Az ügyfél elégedettsége attól függ, hogy ki, milyen helyzetben és elvárásokkal kerül össze a termékünkkel.

A tartós, hosszú távú ügyfél elégedettség elérése minden cég számára biztosíték a piaci stabilitásra és sikerre. Ehhez ismerni kell az ügyfeleinket, azokat a tényezőket, amelyek elégedettségüket befolyásolják, elősegítik. A munka folyamatos és soklépcsős, de cégünk végigkíséri Önt az összes lépcsőn.

      • kik az ügyfeleink, mi jellemzi őket
      • mely tényezők befolyásolják elégedettségüket
      • most hogyan ítélnek meg bennünket-mit mutatnak a mérések
      • vannak-e visszatérő ügyfeleink
      • milyen az ügyfélszolgálat
      • mi a reklamációk elintézési folyamata
      • van-e bármilyen hűség/lojalitásprogram, vagy alakítsunk ki
      • változások figyelése

 Elégedett az ügyfél? - könyv 


A 2005-ben megjelent Elégedett az ügyfél? című kötetünk az első volt az ügyfél elégedettséggel foglalkozó kiadványok közül Magyarországon. A nagy siker következtében viszonylag hamar elfogyott. A téma azonban ma is időszerű, sokan választják ezt szakdolgozati, vagy kutatási területüknek, így egyszerűsített, letölthető pdf formában most hozzáférhető, nagyon kedvezményes áron.


Már nem rendelhető !